លោក អ៊ីឡុន ម៉ាស ដែលជាម្ចាស់ថ្មីរបស់បណ្ដាញសង្គម Twitter កាលពីថ្ងៃទី 04 វិច្ឆិកា បានឱ្យដឹងថា បណ្ដាញសង្គមនេះកំពុងរង «ការបាត់បង់ប្រាក់ចំណូលយ៉ាងច្រើន» ប៉ុន្តែមិនបានបង្ហាញតួលេខជាក់ស្ដែង។
ក្នុងសារនៅលើគណនី Twitter ផ្ទាល់ខ្លួន អ្នកមានជាងគេក្នុងពិភពលោកបានទម្លាក់កំហុសទៅលើ «ក្រុមសកម្មជនដែលបង្កសម្ពាធលើបណ្ដាក្រុមហ៊ុន» ធ្វើឱ្យពួកគេឈប់ផ្សាយពាណិជ្ជកម្មលើ Twitter។ លោក ម៉ាស អះអាងថា បណ្ដាញសង្គមនេះមិនទាន់ប្ដូរផ្លាស់យុទ្ធសាស្ត្រចាប់ពិរុទ្ធខ្លឹមសារ ហើយ Twitter បានធ្វើ «រឿងគ្រប់យ៉ាងដែលអាចបំពេញចិត្តក្រុមសកម្មជន» ប៉ុន្តែមិនបានសម្រេច។
ទោះជាយ៉ាងនេះក្ដី មហាសេដ្ឋីអាម៉េរិករូបនេះ មិនបានលើកឡើងនូវតួលេខជាក់លាក់អំពីប្រាក់ចំណូលដែល Twitter បានបាត់បង់នោះទេ ហើយក៏មិនបានបង្ហាញភស្ដុតាងដែលថា ការដកខ្លួនរបស់ក្រុមអ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មគឺដោយសារការដាក់សម្ពាធពីក្រុមសកម្មជននោះដែរ។
ចាប់តាំងពីម្ចាស់ Tesla បានចូលមកគ្រប់គ្រង Twitter កាលពីថ្ងៃទី 28 តុលា បណ្ដាញសង្គមនេះបានបញ្ឈប់បុគ្គលិកប្រមាណជា 50%។ ប៉ុន្មានថ្ងៃកន្លងទៅនេះ ក្រុមហ៊ុនជាច្រើនបានប្រកាសផ្អាកការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនៅលើ Twitter ដើម្បីវាយតម្លៃចំពោះការផ្លាស់ប្ដូរនៅពេលលោក ម៉ាស ចូលគ្រប់គ្រង។
យោងតាមទិន្នន័យរបស់ MediaRadar ចំនួនអតិថិជនដែលផ្សាយពាណិជ្ជកម្មលើបណ្ដាញសង្គមនេះបានថយពី 3,900 ស្ថាប័នក្នុងខែឧសភា ចុះមកនៅត្រឹម 2,300 ស្ថាប័នក្នុងខែសីហា។ ឈានចូលខែកញ្ញា តួលេខនេះបែរជាកើនឡើង 2,900 ស្ថាប័ន៕