
បន្ទាប់ពីរងការរិះគន់ដោយសារតែការយកថ្លៃសេវា 20 ដុល្លារ/ខែ មហាសេដ្ឋី អ៊ីឡុន ម៉ាស និយាយថា លោកត្រូវការយកថ្លៃសេវា Twitter Blue ដើម្បីទូទាត់ការចំណាយ ជំនួសឱ្យការពឹងផ្អែកទៅលើតែការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។
«ប្រព័ន្ធបែងចែកព្រះអម្ចាស់ និងកសិករបច្ចុប្បន្នរបស់ Twitter តាមរយៈការមាន ឬមិនមានសញ្ញាធិចពណ៌ផ្ទៃមេឃគឺជារឿងផ្ដេសផ្ដាស។ អំណាចសម្រាប់មនុស្សគ្រប់គ្នា។ ពណ៌ផ្ទៃមេឃមានតម្លៃ 8 ដុល្លារអាម៉េរិក/ខែ» លោក ម៉ាស បង្ហោះសារដូច្នេះកាលពីថ្ងៃទី 02 វិច្ឆិកា។
ប្រតិកម្មរបស់លោក ម៉ាស ត្រូវបានលើកឡើងបន្ទាប់ពីមានព័ត៌មានថា Twitter គ្រោងនឹងយកថ្លៃសេវា 20 ដុល្លាររាល់ខែចំពោះគណនី Twitter Blue ដែលចុះឈ្មោះថ្មី។ Blue គឺជាគណនីត្រូវបង់ថ្លៃសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ Twitter ដែលបង្ហាញតាមរយៈអ៊ីនធើហ្វេស (interface) ពណ៌ផ្ទៃមេឃនៅពេលចូលទៅប្រើប្រាស់។ ម្ចាស់គណនីប្រភេទនេះនឹងទទួលបានសិទ្ធិបន្ថែមមួយចំនួនដូចជា ការកែប្រែសារ មើលបញ្ជីអត្ថបទដំបូងៗរបស់អ្នកដែលពួកគេតាមដាន សិទ្ធិប្រើប្រាស់ដោយមិនមានការរំខានពីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ការប្រើប្រាស់រូបសំណាង NFT ។ល។

តម្លៃសេវា 20 ដុល្លារ បានទទួលការរិះគន់ និងការមន្ទិលច្រើនពីអ្នកលេង Twitter ក្នុងនោះមានទាំងអ្នកនិពន្ធល្បីឈ្មោះ ជនជាតិអាម៉េរិក Stephen King ដែលមានអ្នកតាមដានជិត 7 លាននាក់នៅលើបណ្ដាញសង្គមនេះ។ «20 ដុល្លារអាម៉េរិកក្នុង 1 ខែ គឺគ្រាន់តែដើម្បីរក្សាសញ្ញាធិចពណ៌ផ្ទៃមេឃនៅលើគណនីរបស់ខ្ញុំ?» លោក King ដាក់ជាសំណួរដូច្នេះ។
ក្រោយមក លោក ម៉ាស បានឆ្លើយតបថា «ខ្ញុំត្រូវបានទូទាត់ការចំណាយតាមរយៈវិធីណាមួយ។ Twitter មិនអាចពឹងផ្អែកទៅលើតែការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនោះទេ។ ដូច្នេះ តម្លៃ 8 ដុល្លារ វាយ៉ាងណាដែរ?»។
នៅក្នុងសារជាច្រើនបន្តបន្ទាប់មកទៀតនៅក្នុងថ្ងៃទី 02 វិច្ឆិកា លោក ម៉ាស បន្តរម្លឹកដល់តម្លៃ 8 ដុល្លារ និងចែករំលែកផែនការថ្មី។ មហាសេដ្ឋីរូបនេះឱ្យដឹងថា អ្នកចុះឈ្មោះ Blue នឹងទទួលបានសិទ្ធិអាទិភាពទាក់ទងនឹងការស្វែងរក ទទួលបានជំនួយខ្លឹមសារសំឡេង និងវីដេអូខ្នាតវែងជាង ហើយការបង្ហាញខ្លឹមសារផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមានកម្រិតតិចជាងពាក់កណ្ដាលធៀបនឹងគណនីមិនគិតថ្លៃ។ ចំណែកអ្នកធ្វើវីដេអូ អ្នកនិពន្ធដែលធ្វើការនៅលើបណ្ដាញសង្គមនេះក៏នឹងត្រូវបានបន្ធូរបន្ថយថ្លៃសេវា។ «ប្រការនេះនឹងនាំមកនូវប្រភពចំណូលមួយដើម្បីផ្ដល់រង្វាន់ដល់អ្នកផលិតខ្លឹមសារ» លោក ម៉ាស បន្ថែមដូច្នេះ។
ក្នុង tweet ថ្មីបំផុត លោក ម៉ាស ថែមទាំងបានរម្លឹកអំពីការតវ៉ានៅលើបណ្ដាញសង្គមនេះ។ យោងតាមលោក ម៉ាស គ្រប់គ្នា «អាចតវ៉ាបានគ្រប់ពេល ប៉ុន្តែនឹងត្រូវចំណាយ 8 ដុល្លារ»។ យ៉ាងនេះក្ដី លោក ម៉ាស មិនបាននិយាយច្បាស់ថា ការចំណាយនេះសម្រាប់តែការតវ៉ាម្ដង ឬច្រើនដង/ថ្ងៃ ឬប្រចាំខែនោះទេ។
យោងតាម CNN ឥរិយាបថខាងលើរបស់លោក ម៉ាស បង្ហាញថា គាត់កំពុងផ្ដោតយ៉ាងខ្លាំងទៅលើការដោះស្រាយបញ្ហាបង្កើនប្រាក់ចំណូល និងចំណេញសម្រាប់ Twitter ដែលបណ្ដាញសង្គមនេះបានខាតអស់មួយរយៈពេលមកហើយ៕
