ក្រោយមួយរយៈពេលនៃការយឺតយ៉ាវក្នុងការផ្លាស់ប្ដូរ ទីផ្សាររថយន្តអគ្គិសនីនៅ សហរដ្ឋអាម៉េរិក នាប៉ុន្មានត្រីមាសចុងក្រោយនេះ បានបង្ហាញសញ្ញាវិជ្ជមានឡើងវិញ។
ពលរដ្ឋអាម៉េរិក បានទិញរថយន្តអគ្គិសនីជាង 2 សែនគ្រឿងក្នុងត្រីមាសទីបីឆ្នាំនេះ។ ប្រការនេះបានបង្ហាញថា ទីផ្សាររថយន្តអគ្គិសនីនៅ សហរដ្ឋអាម៉េរិក កំពុងឈានចូលដល់ដំណាក់កាលប្រកួតប្រជែងខ្លាំងក្លា។ ពិសេស Tesla លែងនៅជាឈ្មោះតែមួយគត់ទៀតហើយ។
ទំព័រ Marketwatch បានឱ្យដឹងថា រថយន្តអគ្គិសនី 2 សែនគ្រឿងខាងលើ គឺមានន័យថា កើន 67% ធៀបនឹងត្រីមាសទី 3 ឆ្នាំ 2021។ Tesla លែងមានកំណើនខ្ពស់ខ្លាំងដូចមុនទៀតហើយ ទាក់ទងនឹងបរិមាណរថយន្តដែលបានលក់ចេញ ប៉ុន្តែនៅតែនាំមុខគេក្នុងទីផ្សារអាម៉េរិក។ ក្នុងចំណោមរថយន្តអគ្គិសនីដែលត្រូវបាន ពលរដ្ឋអាម៉េរិក ទិញនៅក្នុងត្រីមាសទី 3 ឆ្នាំនេះ មានរហូតដល់ 64% ជារថយន្ត Tesla ប៉ុន្តែ ថយចុះបន្តិច ធៀបនឹង 70% កាលពីត្រីមាសទី 3 ឆ្នាំកន្លង។
ដោយមានល្បឿនដូចបច្ចុប្បន្ន 3 ឆ្នាំទៀត រថយន្តអគ្គិសនី Volkswagen របស់ អាល្លឺម៉ង់ នៅ សហរដ្ឋអាម៉េរិក អាចកើនដល់ប្រហែល 1.4 លានគ្រឿង នេះបើតាម ទំព័រ CNN។ បន្ទាប់មកគឺ Renault-Nissan-Mitsubishi ហើយ Geely របស់ ចិន ក៏អាចយកឈ្នះលើ Tesla ស្ដីពីបរិមាណរថយន្តលក់ចេញ។
ស្ថិតិមួយនាពេលថ្មីៗនេះបានបង្ហាញថា ចំនួន ពលរដ្ឋអាម៉េរិក ដែលបានទិញរថយន្តអគ្គិសនី ហើយវិលទៅរករថយន្តសាំង ឬម៉ាស៊ូត បានថយចុះ 17% ក្នុងមួយឆ្នាំមកនេះ។ តម្លៃសាំងកើនឡើង និងរថយន្តអគ្គិសនីមានរូបរាងស្អាតៗ ក៏ដូចជាមានជម្រើសច្រើនជាងមុន គឺជាកត្តាជំរុញសំខាន់ដែលនាំឱ្យអតិថិជនពេញនិយមរថយន្តអគ្គិសនី។
ទំព័រ Business សរសេរថា ពាក់កណ្ដាលត្រីមាសទី 2 របស់ឆ្នាំ 2021 និងឆ្នាំនេះ ចំនួនគ្រួសារដែលបានទិញរថយន្តអគ្គិសនីមួយគ្រឿង ហើយទិញរថយន្តអគ្គិសនីមួយគ្រឿងបន្ថែមទៀត បានកើនពី 48% ឡើងដល់ 65.3%។ នេះគឺជាតួលេខប្រកបដោយក្ដីសង្ឃឹមសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនរថយន្តអគ្គិសនី។
ក្នុងចំណោម ពលរដ្ឋអាម៉េរិក 4 នាក់ គឺមានម្នាក់បញ្ជាក់ថា រថយន្តបន្ទាប់របស់ពួកគេគឺជារថយន្តអគ្គិសនី ដែលនេះគឺជាតួលេខខ្ពស់ឆ្ងាយ បើធៀបនឹងអ្នកចាប់អារម្មណ៍ប្រមាណតែ 16% កាលពី 3 ឆ្នាំមុន នេះបើតាម Bloomberg៕