ក្រុមអ្នកវិទ្យាសាស្ត្របានអភិវឌ្ឍថ្មផ្ទុកអគ្គិសនីមួយប្រភេទដែលមានដង់ស៊ីតេថាមពលខ្ពស់ជាង ៤០% ធៀបនឹងបណ្ដាប្រភេទថ្មផ្ទុកអគ្គិសនីមុនៗ។
វិស័យឧស្សាហកម្មថ្មផ្ទុកអគ្គិសនីក្នុងស្រុករបស់ កូរ៉េខាងត្បូង បានកំណត់គោលដៅស្វែងរកវិធីថ្មីដើម្បីបង្កើនសមត្ថភាពផ្ទុកអគ្គិសនីរបស់ថ្ម ដោយការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាថ្មី ឬវត្ថុធាតុ anode ផ្សេងទៀត។
ក៏ប៉ុន្តែ ក្រុមអ្នកស្រាវជ្រាវនៅសាកលវិទ្យាល័យវិទ្យាសាស្ត្រ និងបច្ចេកវិទ្យា Pohang (POSTECH) និងវិទ្យាស្ថានជាតិវិទ្យាសាស្ត្រ និងបច្ចេកវិទ្យា Ulsan (UNIST) បានអភិវឌ្ឍថ្ម lithium ដែលមិនប្រើប្រាស់វត្ថុធាតុ anode ដែលអាចប្រើបានយូរជាងមុន បន្ទាប់ពីបញ្ចូលថាមពលម្ដង នេះបើតាម Science Daily ចេញផ្សាយកាលពីថ្ងៃទី ០៦ តុលា។ លទ្ធផលនៃការស្រាវជ្រាវនេះ ត្រូវបានបោះពុម្ភផ្សាយនៅលើទំព័រទស្សនាវដ្ដី Advanced Functional Materials។
ថ្មផ្ទុកអគ្គិសនីថ្មីនេះមានដង់ស៊ីតេថាមពលកម្រិត ៩៧៧ Wh/លីត្រ ខ្ពស់ជាង ៤០% ធៀបនឹងបណ្ដាប្រភេទថ្មបច្ចុប្បន្ន (៧០០ Wh/លីត្រ)។ ប្រការនេះមានន័យថា ថ្មថ្មីនេះអាចអនុញ្ញាតឱ្យរថយន្តធ្វើដំណើរបាន ៦៣០ គីឡូម៉ែត្រ បន្ទាប់ពីបានបញ្ចូលថាមពលម្ដង។ ជាងនេះ ក្រុមអ្នកស្រាវជ្រាវខាងលើក៏បានរកឃើញវិធីធ្វើឱ្យថ្មីផ្ទុកអគ្គិសនីនេះមានអាយុកាលវែងជាងមុនផងដែរ។