ការបញ្ចូលថាមពលអគ្គិសនីដោយមិនប្រើខ្សែត្រូវបានប្រើប្រាស់នៅលើទូរស័ព្ទឆ្លាតវៃ ហើយនៅលើរថយន្តអគ្គិសនី ការបញ្ចូលថាមពលដោយមិនប្រើខ្សែក៏ដំណើរការដូចគ្នានេះដែរ គ្រាន់តែខុសត្រង់ថា មានថាមពលខ្ពស់ជាង និងប្រើប្រាស់ថ្មធំជាងប៉ុណ្ណោះ។ ក្រោយពីមានកំណែ demo និងព័ត៌មានពីបណ្ដាក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្ត គេអាចដឹងបានថា បច្ចេកវិទ្យានេះហាក់មិនមែនជាអ្វីមួយដែលចម្លែកទៀតឡើយ។
ក្រុមវិស្វករនៅក្នុងក្រុមហ៊ុននានា កំពុងតែញាប់ដៃញាប់ជើងក្នុងការអភិវឌ្ឍបច្ចេកវិទ្យាខាងលើ។ បច្ចុប្បន្ន បណ្ដារថយន្តអគ្គិសនីដំបូងដែលបំពាក់បច្ចេកវិទ្យាបញ្ចូលថាមពលដោយមិនប្រើខ្សែកំពុងតែចាប់ផ្ដើមបង្ហាញខ្លួននៅក្នុងប្រទេសមួយចំនួន។ ដោយសារតែភាពងាយស្រួលរបស់ឧបករណ៍បញ្ចូលថាមពលគ្មានខ្សែ អ្នកជំនាញរំពឹងថា បច្ចេកវិទ្យានេះពិតជាមានសក្ដានុពល។
មើលទៅលើអតីតកាល មុខងារបញ្ចូលថាមពលគ្មានខ្សែនៅលើរថយន្ត បានលេចឡើងកាលពីឆ្នាំ ២០១៥។ កាលណោះ ក្រុមហ៊ុន QualComm អភិវឌ្ឍឧបករណ៍មួយដែលហៅថា Halo ដែល Qualcomm ធ្លាប់បានធ្វើបទបង្ហាញនៅក្នុងការប្រកួតបញ្ចូលថាមពលឱ្យថ្មរបស់រថយន្ត plug-in hybrid BMW i8។ ប៉ុន្តែ Qualcomm មិនមែនជាក្រុមហ៊ុនតែមួយដែលអភិវឌ្ឍបច្ចេកវិទ្យាខាងលើនេះទេ។ នៅ Massachusetts កម្មវិធីមួយរបស់សាកលវិទ្យាល័យ MIT ដែលមានឈ្មោះថា WiTricity ក៏បានចាប់ផ្ដើមសាកល្បងមុខបញ្ចូលថាមពលគ្មានខ្សែនៅលើរថយន្តកាលពីឆ្នាំ ២០១០ បន្ទាប់ពីបានទទួលខ្ទង់ប្រាក់វិនិយោគរបស់ Toyota។
ដោយសារតែស្ថិតក្នុងដំណាក់កាលដំបូង បច្ចេកវិទ្យាបញ្ចូលថាមពលខ្មានខ្សែនេះមិនទាន់មានស្ដង់ដាច្បាស់លាស់ ដូច្នេះក្រុមវិស្វករកំពុងតែធ្វើការដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហានេះ។ Alex Gruzen នាយកប្រតិបត្តិរបស់ WiTRicity និយាយថា «យើងរួមជាមួយនឹងក្រុមការងារនៅ សមាគមវិស្វកររថយន្តអាម៉េរិក កំពុងតែធ្វើការដើម្បីបង្កើតប្រព័ន្ធស្ដង់ដាសម្រាប់បច្ចេកវិទ្យាបញ្ចូលថាមពលគ្មានខ្សែសម្រាប់រថយន្តអគ្គិសនី»។
បច្ចុប្បន្ន នៅ កូរ៉េខាងត្បូង រថយន្តអគ្គិសនី Genesis GV60 ត្រូវបានបំពាក់ឧករណ៍បញ្ចូលថាមពលគ្មានខ្សែរួចហើយ។ ប៉ុន្តែ គួរឱ្យស្ដាយ បច្ចេកវិទ្យានេះមាននៅលើតែ GV60 កំណែក្នុងស្រុក (កូរ៉េខាងត្បូង) ប៉ុណ្ណោះ។
ប្រទេសចិន វិញ ក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តចំនួន ៣ បានចាប់ផ្ដើមផ្គត់ផ្គង់បច្ចេកវិទ្យាបញ្ចូលថាមពលគ្មានខ្សែនៅ ប្រទេសនេះ ខណៈដែលក្រុមហ៊ុនដទៃទៀតនឹងចូលរួមប្រកួតប្រជែងចាប់ពីឆ្នាំក្រោយ៕