Grab ធ្លាប់ជាក្រុមហ៊ុនធុរកិច្ចថ្មីដែលមានតម្លៃខ្ពស់ជាងគេបង្អស់នៅ អាស៊ីអាគ្នេយ៍ ប៉ុន្តែ បច្ចុប្បន្ន តម្លៃមូលធនទីផ្សាររបស់ក្រុមហ៊ុននេះ នៅត្រឹមតែ ១៣ ពាន់លានដុល្លារអាម៉េរិក ស្មើនឹងពាក់កណ្ដាលនៃតម្លៃរបស់ក្រុមហ៊ុនមេ GoTo (PT GoTo Gojek Tokopedia Tbk)។
ច្រើនឆ្នាំកន្លងមកនេះ Grab និង GoTo ត្រូវប្រឈមមុខនឹង «សង្គ្រាម» ដែលត្រូវចំណាយច្រើនដើម្បីដណ្ដើមចំណែកទីផ្សារក្នុងតំបន់។ ក៏ប៉ុន្តែ ក្រុមហ៊ុននេះកំពុងតែខាតចង់ច្រើន និងត្រូវបញ្ចុះបញ្ចូលក្រុមអ្នកវិនិយោគ ដោយការពន្យល់អំពីសក្ដានុពលរបស់ពួកគេក្រោយពីការធ្វើ IPO។
ដោយសារតែតម្លៃភាគហ៊ុនថយចុះក្នុងកម្រិតទាប តម្លៃមូលធនទីផ្សាររបស់ GoTo បច្ចុប្បន្នប្រហែលនៅសល់ប្រហែល ២៦ ពាន់លានដុល្លារអាម៉េរិក ក្នុងពេលដែល Grab នៅសល់ ១៣ ពាន់លានដុល្លារ។ ក្រុមហ៊ុនទាំងពីរនេះនឹងបញ្ចេញរបាយការណ៍ហិរញ្ញវត្ថុប្រចាំត្រីមាសនៅប៉ុន្មានថ្ងៃខាងមុខ។
Grab បច្ចុប្បន្ននៅតែចាត់ទុក សិង្ហបុរី ជាទីផ្សារធំបំផុតរបស់ខ្លួន សូម្បីតែបានពង្រីកខ្លួនទៅក្នុងទីផ្សារឥណ្ឌូណេស៊ី ដែលជាខឿនសេដ្ឋកិច្ចធំបំផុតនៅ អាស៊ីអាគ្នេយ៍។ ចំណែក GoTo វិញ កំពុងគ្រងតំណែងលេខ ១ នៅក្នុងទីផ្សារស្រុកកំណើត។
Grab កាន់កាប់ចំណែកទីផ្សារប្រមាណ ៤៩% នៅក្នុងទីផ្សារប្រគល់អាហារនៅ ឥណ្ឌូណេស៊ី ខណៈដែល ToTo 45% នេះបើតាម Bloomberg ស្រង់ប្រភពព័ត៌មានពី Momentum Works៕