ក្រុមអ្នកផលិតមីកញ្ចប់នៅ ប្រទេសថៃ បានស្នើសុំអាជ្ញាធរថៃ ដើម្បីដំឡើងថ្លៃមីកញ្ចប់ ២ បាត (២២៩.១៩ រៀល) ចាប់ពីឆ្នាំ ២០២១ ប៉ុន្តែ នាយកដ្ឋានពាណិជ្ជកម្មក្នុងស្រុកបានស្នើឱ្យរក្សាតម្លៃចាស រហូតដល់ថ្ងៃទី ២៤ សីហា ២០២២។
ប្រធាននាយកដ្ឋានពាណិជ្ជកម្មក្នុងស្រុក នៃក្រសួងពាណិជ្ជកម្មថៃ Wattanasak Sur-iam កាលពីថ្ងៃទី ២៤ សីហា ២០២២ បានឱ្យដឹងថា សហគ្រាសចំនួន ៣ ដែលផលិតមីកញ្ចប់របស់ប្រទេសនេះ គឺ Thai President Foods (Mama), Thai Preserved Food (Wai Wai) និង Wan Thai Foods Industry (Yum Yum) ទទួលបានការអនុញ្ញាតឱ្យដំឡើងថ្លៃមីកញ្ចប់ថែម ១ បាត ដោយលក់ក្នុងតម្លៃ ៧ បាត (៨០២ រៀល) /កញ្ចប់ ចាប់ពីថ្ងៃទី ២៥ សីហា ២០២២។
ក៏ប៉ុន្តែ បើសិនជាមានករណីលក់ក្នុងតម្លៃខ្ពស់ជាងតម្លៃខាងលើ អ្នកលក់អាចនឹងត្រូវជាប់ពន្ធនាគារ ៧ ឆ្នាំ ឬពិន័យជាប្រាក់ ១៤០,០០០ បាត (ជាង ១៦ រៀល)។
ដើម្បីឈានដល់ការសម្រេចចិត្តខាងលើ រដ្ឋមន្ត្រីពាណិជ្ជកម្មថៃ បានពិនិត្យលើការចំណាយក្នុងការផលិត និងឃើញថាមានការកើនឡើង។ ប៉ុន្តែ ការសម្រេចនេះបានកំណត់ថា បើសិនជាការចំណាយលើការផលិតថយចុះ តម្លៃមីកញ្ចប់ក៏នឹងត្រូវបញ្ចុះតម្លៃទៅតាមនោះ។
នាយកដ្ឋានពាណិជ្ជកម្មក្នុងស្រុក នៃ ក្រសួងពាណិជ្ជកម្មថៃ ក៏បានតម្រូវឱ្យក្រុមអ្នកផលិតមីរាយការណ៍អំពីការចំណាយទៅលើវត្ថុធាតុដើមក្នុងការផលិតផងដែរ។
ក្រុមអ្នកផលិតមីកញ្ចប់នៅ ប្រទេសថៃ បានស្នើអាជ្ញាធរថៃ អនុញ្ញាតឱ្យដំឡើងថ្លៃមីកញ្ចប់ ២ បាតទៀត ចាប់ពីឆ្នាំ ២០២១ ប៉ុន្តែ នាយកដ្ឋានពាណិជ្ជកម្មក្នុងស្រុក បានតម្រូវឱ្យរក្សាតម្លៃចាស។ ក៏ប៉ុន្តែ ចាប់ពីថ្ងៃទី ២៥ សីហា ២០២២ ក្រុមអ្នកផលិតមីកញ្ចប់នៅ ប្រទេសថៃ ត្រូវបានអនុញ្ញាតឱ្យដំឡើងថ្លៃថែម ១ បាត/កញ្ចប់៕