រាជរដ្ឋាភិបាលជប៉ុន បំផុសឱ្យមានការប្រកួតប្រជែងទូទាំងប្រទេស ដើម្បីជាការអំពាវនាវដល់មនុស្សពេញវ័យ លើកឡើងនូវគំនិតដែលជួយលើកទឹកចិត្តដល់ពលរដ្ឋ ឱ្យប្រើប្រាស់ភេសជ្ជៈមានជាតិអាល់កុលឱ្យបានច្រើនជាងបច្ចុប្បន្ន។
យុទ្ធនាការ Sake Vival! ដែលលើកឡើងដោយអគ្គនាយកដ្ឋានពន្ធដារ (NTA) ស្នើឱ្យពលរដ្ឋដែលមានអាយុចាប់ពី ២០ ទៅ ៣៩ ឆ្នាំ ចូលរួមផ្ដល់មតិសម្រាប់ការស្ដារតម្រូវការលើភេសជ្ជៈមានជាតិអាល់កុល ដែលបច្ចុប្បន្នជាទំនិញលែងមានការពេញនិយម ដោយសារតែយុវវ័យបានប្ដូរផ្លាស់ផ្នត់គំនិត ចំណែកប្រជាជនក៏ផ្លាស់ប្ដូរទម្លាប់រស់នៅ ក្នុងសម័យកូវីដ-១៩។
ព្រឹត្តិការណ៍ប្រកួតប្រជែងដែលចាប់ផ្ដើមពីថ្ងៃទី ១៤ សីហា ដល់ ៩ កញ្ញា អំពាវនាវអំពីមានការ «ច្នៃប្រឌិតចំពោះភេសជ្ជៈមានជាតិអាល់កុលថ្មី» ក៏ដូចជារកវិធីដើម្បីបង្កើនការប្រើប្រាស់ផលិតផលនេះនៅតាមផ្ទះ។ បេក្ខជនដែលចូលរួមប្រកួតក៏ត្រូវបានលើកទឹកចិត្តឱ្យស្វែងរកវិធីលក់ទំនិញប្រភេទនេះនៅលើថ្នាលបច្ចេកវិទ្យាផងដែរ។
អ្នកដែលបានចូលដល់វគ្គផ្ដាច់ព្រ័ត្ររបស់ព្រឹត្តិការណ៍ប្រកួតប្រជែងនេះនឹងត្រូវបានអញ្ជើញឱ្យចូលរួមពិធីប្រគល់រង្វាន់នៅ តូក្យូ នៅថ្ងៃទី ១០ វិច្ឆិកា។ អគ្គនាយកដ្ឋានពន្ធដារ ឱ្យដឹងថា ពួកគេនឹងជួយជ្រោមជ្រែងក្នុងការធ្វើពាណិជ្ជកម្មទៅលើគំនិតនានាដែលទទួលបានជ័យលាភីក្នុងការប្រកួតនេះ។
ក្រសួងសុខាភិបាលជប៉ុន បានបញ្ជាក់ថា ពួកគេសង្ឃឹមថា យុទ្ធនាការខាងលើនឹងរម្លឹកគ្រប់គ្នា ឱ្យ «ផឹកស្រាក្នុងបរិមាណសមស្រប»។
ពន្ធលើស្រាបៀរនៅ ជប៉ុន មានចំណែក ១.៧% ក្នុងថវិកាសរុបដែលប្រមូលបានពីពន្ធដារក្នុងឆ្នាំ ២០២០ ថយចុះពី ៣% ក្នុងឆ្នាំ ២០២១ និង ៥% ក្នុងឆ្នាំ ១៩៨០។ ប្រាក់ចំណូលពីពន្ធលើស្រាបៀរក្នុងឆ្នាំ ២០២០ បានថយចុះជាង ១១០ ពាន់លានយេន (៨១៦ លានដុល្លារអាម៉េរិក) ធៀបនឹងឆ្នាំ ២០១៩ មកនៅត្រឹម ១.១ យេន (៨.១៦ លានដុល្លារ) នេះបើតាមការបញ្ជាក់ពី NTA កាលពីដើមខែសីហា។ យោងតាម Japan Times នេះគឺជាអត្រាថយចុះខ្លាំងបំផុតក្នុងអំឡុង ៣១ ឆ្នាំកន្លងនៅ ជប៉ុន៕