ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍តម្លៃទាប AirAsia បញ្ចេញសេវាកម្មហៅយានជំនិះតាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធើណិតនៅ បាងកក ប្រទេសថៃ ដើម្បីឆ្លើយតបនឹងតម្រូវការធ្វើដំណើរនៅពេលវិស័យទេសចរណ៍ងើបឡើងវិញ។
សេវាកម្ម AirAsia Ride ចាប់ដំណើរការពីថ្ងៃទី ៣១ ឧសភា នៅ ទីក្រុងបាងកក ដោយមានអ្នកបើកបរចំនួន ៣,០០០ នាក់។ ក្រុមហ៊ុននេះក៏មានគម្រោងទាក់ទាញអ្នកបើកបរបន្ថែមទៀតផងដែរ។ ក្រៅពី បាងកក AirAsia ក៏ដាក់គោលដៅអភិវឌ្ឍសេវាកម្មនេះ នៅ ភូកេត និង ឈៀងម៉ៃ ដើម្បីបម្រើដល់ភ្ញៀវបរទេស។
ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍តម្លៃទាបនេះក៏សង្ឃឹមទៅលើការងើបឡើងវិញនៃវិស័យទេសចរណ៍នៅក្នុងរដូវក្ដៅ ដែលអនុញ្ញាតឱ្យពួកគេផ្ដល់សេវាកម្មចាប់ពីការហៅយានជំនិះ រហូតដល់ការកក់សំបុត្រយន្តហោះ។ ក៏ប៉ុន្តែ AirAsia ក៏នឹងត្រូវប្រកួតប្រជែងជាមួយនឹងបណ្ដាគូប្រជែងនៅ ប្រទេសថៃ មានដូចជា Grab និង Bolt Technology ជាដើម។
AirAsia បានផ្ដល់សេវាកម្មហៅយានជំនិះនៅ គូឡាឡាំពួ ប្រទេសម៉ាឡេស៊ី ចាប់តាំងពីខែសីហា ឆ្នាំ ២០២។ យោងតាម Statista តម្លៃទីផ្សារនៃវិស័យហៅយានជំនិះ និងបញ្ជាទិញ-ប្រគល់អាហារតាមកម្មវិធីបច្ចេកវិទ្យានៅ អាស៊ីអាគ្នេយ៍ អាចនឹងកើនឡើងខ្ពស់ជាងមុន ៣ ដង ឡើងដល់ ៤២ ពាន់លានដុល្លារអាម៉េរិក ក្នុងឆ្នាំ ២០២៥។ កាលពីឆ្នាំ ២០២១ ទីផ្សារនេះមានតម្លៃប្រហែល ១៣ ពាន់លានដុល្លារអាម៉េរិក។
AirAsia (Capital A Berhad) ដែលជាក្រុមហ៊ុនបុត្រសម្ព័ន្ធរបស់ Tune Group គឺជាក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍តម្លៃទាប ពហុជាតិរបស់ ម៉ាឡេស៊ី មានទីស្នាក់ការកណ្ដាលនៅក្បែរមជ្ឈមណ្ឌលនៃ ទីក្រុងគួឡាឡាំពួ ប្រទេសម៉ាឡេស៊ី។