ភ្នំពេញ៖ បន្ទាប់ពីមានការរិះគន់យ៉ាងព្រោងព្រាតពីសំណាក់សាធារណជន ក្រសួងពាណិជ្ជកម្មបានចេញលិខិតបកស្រាយចំពោះការផ្លាស់ប្តូរនាមករណ៍ (ផ្លាស់ប្តូរឈ្មោះ) ពីរមណីយដ្ឋាន “ឋានសួគ៌បូកគោ” ទៅជា “សុខាឋានសួគ៌” ដោយបានបញ្ជាក់ថា ក្រុមហ៊ុននេះមិនមានសិទ្ធិកាន់កាប់អចលនទ្រព្យដោយស្វ័យប្រវត្តិនោះទេ។
យោងតាមខ្លឹមសារនៃសេចក្តីជូនដំណឹងរបស់ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម ចុះថ្ងៃទី24 ខែកញ្ញានេះបានបញ្ជាក់ថា ការផ្តល់ឈ្មោះឱ្យក្រុមហ៊ុន គឺជាការបញ្ជាក់អត្តសញ្ញាណឱ្យនីតិបុគ្គល សំដៅចៀសវាងការជាន់នាមករណ៍គ្នាជាមួយក្រុមហ៊ុនផ្សេង។ ប្រសិនបើមានឈ្មោះស្រដៀងគ្នា ឬអាចធ្វើឱ្យមានការភាន់ច្រឡំឈ្មោះគ្នាបណ្តាលឱ្យមានការតវ៉ានោះ ក្រុមហ៊ុនដែលចុះឈ្មោះក្រោយគេ ត្រូវលុបឈ្មោះចោលវិញ និងទទួលខុសត្រូវចំពោះមុខច្បាប់។
ចំណែកលក្ខន្តិកៈរបស់ក្រុមហ៊ុនមានបញ្ជាក់ពីបុគ្គលទទួលខុសត្រូវ មុខរបរ និងប្រភេទអាជីវកម្មជាដើម តែពុំមែនមានន័យថា ការផ្តល់នាមករណ៍ឱ្យក្រុមហ៊ុននោះមានបង្កប់នូវសិទ្ធិកាន់កាប់អចលនទ្រព្យដោយស្វ័យប្រវត្តិនោះឡើយ។
ករណីក្រុមហ៊ុនសុខាអូតែលដែលបានស្នើសុំបើកសាខាក្រុមហ៊ុន និងប្តូរនាមករណ៍ពីសាខាក្រុមហ៊ុនសុខាអូតែល «ឋានសួគ៌បូកគោ» ទៅជាសាខាក្រុមហ៊ុនសុខាអូតែល «សុខាឋានសួគ៌» គឺក្នុងគោលបំណងបញ្ជាក់ថា ក្រុមហ៊ុនសុខាអូតែលមានសាខាធ្វើអាជីវកម្មនៅតាមខេត្ត។ ចំពោះការលើកស្លាក គឺត្រូវលើកនៅលើអគារជាទីស្នាក់ការសាខាក្រុមហ៊ុនតែប៉ុណ្ណោះ ដើម្បីសម្រួលដល់អាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចបំពេញបែបបទពន្ធដារ និងនីតិវិធីនានាស្របតាមច្បាប់កំណត់។
ចំណែកការអនុញ្ញាតដោយក្រសួងពាណិជ្ជកម្មកាលពីថ្ងៃទី1 ខែកញ្ញា ឆ្នាំ2017កន្លងទៅនោះ គឺជាការអនុញ្ញាតឱ្យប្តូរនាមករណ៍របស់ក្រុមហ៊ុនសុខាអូតែលតែប៉ុណ្ណោះ មិនមែនប្តូរឈ្មោះ រមណីយដ្ឋានបូកគោនោះទេ។ ក្រសួងពុំមានសិទ្ធិឱ្យក្រុមហ៊ុនសុខាអូតែលប្តូរឈ្មោះរមណីយដ្ឋានប្រវត្តិសាស្ត្រដែលបានកំណត់ដោយព្រះរាជក្រឹត្យនោះឡើយ ហើយបើមានការតវ៉ាត្រូវទទួលខុសចំពោះមុខច្បាប់៕