Olivia Hillier ធ្វើជំនួញក្នុងវិស័យសម្លៀកបំពាក់មួយទឹក និងរកបានប្រាក់ចំណេញប្រហែលពី ៦,០០០ ទៅ ៧,០០០ ដុល្លារអាម៉េរិក ជារៀងរាល់ខែ។
នាង Olivia Hillier ចាប់ផ្ដើមការងារបន្ទាប់បន្សំរបស់នាង ដោយលក់អាវយឺតតម្លៃ ៥ ដុល្លារអាម៉េរិក ដែលនាងបានឃើញនៅក្នុងហាងសម្លៀកបំពាក់តម្លៃទាបមួយកន្លែង។
Hillier គឺជានិស្សិតពេទ្យនៅសាកលវិទ្យាល័យ Oakland ក្នុងរដ្ឋ Michigan សហរដ្ឋអាម៉េរិក។ នាងសន្សំបានបទពិសោធន៍មួយចំនួនដោយសារតែការលក់សម្លៀកបំពាក់មួយទឹកនៅលើកម្មវិធី (App) លក់ទំនិញជជុះ Poshmark។ នៅក្នុងសម័យកូវីដ-១៩ ឆ្នាំ ២០២០ នាងបានរកឃើញថា អ្នកលក់នៅលើ Poshmark កំពុងរកបានប្រាក់ចំណេញច្រើនពីការ «ទិញហើយលក់វិញ» នូវសម្លៀកបំពាក់ទាក់សម័យមួយទឹក។
នារីរូបនេះបានចាប់ផ្ដើមស្រាវជ្រាវលើវិធីដំណើរការនៅលើហាងអនឡាញ Poshmark និងពិចារណាអំពីយុទ្ធសាស្ត្រលក់របស់ខ្លួន។
អាវយឺតតម្លៃ ៥ ដុល្លារដំបូងរបស់នាង ក្រោយមកត្រូវបានលក់ក្នុងតម្លៃ ២០ ដុល្លារ។ ចាប់ពីពេលនោះមក មុខរបរនេះបាននាំមកនូវចំណូលសរុបជាង ១១៧,០០០ ដុល្លារដល់នាង ក្នុងនោះ ឆ្នាំ ២០២១ Hillier រកបានប្រហែល ៨៥,០០០ ដុល្លារ។ ជារៀងរាល់ខែ នាងរកបានប្រាក់ចំណេញចាប់ពី ៦,០០០ ដល់ ៧,០០០ ដុល្លារ ដែលនេះជួយឱ្យនាងទិញបានផ្ទះមួយខ្នងដែលមាន ៥ បន្ទប់គេង។
ចាប់ពីខែសីហា ២០២០ Hillier បានសិក្សាស្រាវជ្រាវលម្អិត ហើយចុងក្រោយនាងបានរកឃើញថា សម្លៀកបំពាក់បែប «vintage» ទទួលបានការពេញនិយមជាងគេ។ អតិថិជនសំខាន់របស់នាងគឺជានារីដែលមានអាយុចាប់ពី ២៦ ដល់ ៤០ ឆ្នាំ។
ដំបូង នាងគិតថ្លៃពី ២០ ដល់ ៣០ ដុល្លារសម្រាប់ទំនិញមួយមុខ ដោយមិនគិតអំពីប្រភពទំនិញ។ ក្រោយពីការស្រាវជ្រាវ នាងបានកែប្រែងតម្លៃ ក្នុងនោះ រ៉ូបមួយឈុតរបស់ Hillier ត្រូវបានលក់ចាប់ពី ២៥ ដល់ ២០០ ដុល្លារ អាស្រ័យលើម៉ាក និងតម្លៃលក់រាយរបស់ទំនិញ។
Hillier រៀបរាប់ប្រាប់ថា នៅថ្ងៃសុក្រ នាងតែងតែទៅកាន់ហាងលក់សម្លៀកបំពាក់តម្លៃទាបនានា ដើម្បីវិភាគ បែងចែកប្រភេទទំនិញ។ ថ្ងៃអាទិត្យ នាងទៅស្លៀកពាក់ និងថតរូបសម្រាប់កម្រងសម្លៀកបំពាក់ថ្មីរបស់ខ្លួន។ នៅថ្ងៃចន្ទ ពេលទំនេរចន្លោះពីម៉ោងសិក្សា នាងបង្ហោះរូបថតនៃផលិតផលថ្មីរបស់ខ្លួនទៅលើ Poshmark។ ថ្ងៃណាក៏នាងត្រូវទៅផ្ញើទំនិញឱ្យអតិថិជន។
យោងតាម CNBC ទន្ទឹមនឹងការស្រាវជ្រាវ ការវិភាគ ការបែងចែកប្រភេទទំនិញ ឬមួយការកំណត់ពេលវេលាជាក់លាក់ក្នុងការបង្ហោះលក់ខាងលើ នាង Olivia Hillier ក៏បានបង្កើនប្រភពទំនិញតាមដែលអាចធ្វើទៅបាន។ ក្រៅពីនេះ ការជ្រើសរើសកន្លែងលក់ (គេហទំព័រ E-Commerce) ក៏ត្រូវបាននាងយកចិត្តទុកដាក់ ដោយសារថា កន្លែងលក់ខ្លះកាត់ភាគរយពីទំនិញខ្ពស់បន្តិចមែន ប៉ុន្តែ សេវាកម្មល្អ ខណៈកន្លែងខ្លះកាត់ភាគតិច ប៉ុន្តែ សេវាមិនបានល្អ ដូច្នេះនាងត្រូវធ្វើការជ្រើសរើសនូវថ្នាលបច្ចេកវិទ្យាដែលផ្ដល់បទពិសោធន៍ល្អដល់អតិថិជនរបស់នាង។
Hillier និយាយថា «ពិតជាអស្ចារ្យណាស់នៅពេលវា (ថ្នាលបច្ចេកវិទ្យា) មិនត្រឹមតែជួយឱ្យយើងមានពេលវេលាធ្វើអ្វីដែលខ្លួនចូលចិត្តនោះទេ តែក៏ឱ្យយើងមានលទ្ធភាពសម្រាប់ធ្វើរឿងផ្សេង» នៅពេលលក់ដូរអនឡាញបែបនេះ៕