ជាមួយនឹងរូបរាងស្រស់ស្អាត អាចបើកបរផ្លូវឆ្ងាយ និងមានតម្លៃទាបសមរម្យ រថយន្តដើរដោយថាមពលអគ្គិសនីរបស់ ចិន កំពុងតែមានប្រៀបជាងគូប្រជែង (ជប៉ុន) នៅ ប្រទេសថៃ។
កាលពីខែមុនក្រុមហ៊ុន Great Wall Motor (ចិន) ទទួលបានការបញ្ជាទិញរថយន្តជាង ៤,២០០ គ្រឿងក្នុងរយៈពេលមិនដល់ ២៤ ម៉ោង សម្រាប់ម៉ូដែល Haomao ឬហៅថា Ora Good Cat។ នោះគឺជាតួលេខច្រើនបំផុតក្នុងទីផ្សាររថយន្តអគ្គិសនីនៅ ប្រទេសថៃ។
«ដោយមិនបែងចែកលំដាប់បច្ចេកវិទ្យា រថយន្ត Ora Good Cat មានរូបរាងស្អាត និងទាក់ទាញអតិថិជនវ័យក្មេង» Nithi Thuamprathom ដែលជាអ្នកសារព័ត៌មានជើងចាស់ មានបទពិសោធន៍ជាង ២០ ឆ្នាំ ក្នុងវិស័យឧស្សាហកម្មរថយន្តនៅ ប្រទេសថៃ បានអធិប្បាយដូច្នេះ។
យោងតាម Nithi ទីផ្សាររថយន្តអគ្គិសនីនៅ ប្រទេសថៃ កំពុងតែមានការប្រែប្រួល។ បុរសធ្លាប់ជាអតិថិជនធំបំផុត ប៉ុន្តែ បច្ចុប្បន្ន មានស្ត្រីជាច្រើនក៏មានបំណងរកទិញរថយន្តប្រភេទនេះ។ Ora Good Cat មានប្រៀបទាំងនៅលើមុខងារ ទាំងនៅលើម៉ូដែល នេះមិនទាន់និយាយដល់តម្លៃដែលប្រកបដោយការប្រកួតប្រជែងខ្ពស់នៅឡើយ។
ម៉ូដែលរថយន្តនេះមានតម្លៃពី ៩៨៩,០០០ បាត ដល់ ១.១ លានបាត (៣០,០០០ ដល់ ៣៥,០០០ ដុល្លារអាម៉េរិក)។ វាអាចធ្វើដំណើរក្នុងរយៈចម្ងាយចាប់ពី ៤០០ ទៅ ៥០០ គីឡូម៉ែត្រ ក្រោយបញ្ចូលថាមពលពេញ។
ឡូត៍រថយន្តដំបូងត្រូវបាននាំចូលពី ប្រទេសចិន ក៏ប៉ុន្តែ Great Wall Motor (GWM) កំពុងស្វែងរកវិធីផលិតនៅ ប្រទេសថៃ ដោយផ្ទាល់ ចាប់ពីឆ្នាំ ២០២។ រោងចក្ររបស់ GWM នៅ ប្រទេសថៃ នឹងជាទីតាំងនៃមូលដ្ឋានផលិតសម្រេចទីពីររបស់ក្រុមហ៊ុននេះ នៅបរទេស។ បណ្ដារថយន្តដែលនឹងត្រូវបានផលិតនៅ ប្រទេសថៃ នឹងត្រូវបាននាំចេញទៅកាន់ទីផ្សារ អាស៊ីអាគ្នេយ៍ និង អូស្ត្រាលី។
កាលពីខែឧសភា ប្រទេសថៃ បានប្រកាសអំពីទិសដៅ 30@30 EV ដែលនេះបង្ហាញថា រថយន្តអគ្គិសនីនឹងមានរហូតដល់ ៣០% ក្នុងចំណោមមធ្យោបាយធ្វើដំណើរដែលត្រូវបានផលិតក្នុងប្រទេសនេះនៅឆ្នាំ ២០៣។ Krisda Utamote ប្រធានសមាគមរថយន្តអគ្គិសនីរបស់ ប្រទេសថៃ បានឱ្យដឹងថា នេះគឺជាគោលដៅប្រកបដោយមហិច្ឆតា។
បច្ចុប្បន្ន ស្ថានីយបញ្ចូលថាមពលសម្រាប់រថយន្តអគ្គិសនីនៅ ប្រទេសថៃ មានចំនួនជាង ២,០០០ កន្លែង ប៉ុន្តែ រដ្ឋាភិបាលរំពឹងថា ដល់ឆ្នាំ ២០៣០ ចំនួននេះនឹងកើនឡើងដល់ ១២,០០០ កន្លែង។
កិច្ចព្រមព្រៀងពាណិជ្ជកម្មសេរី ចិន-អាស៊ាន អនុវត្តការយកពន្ធ ០% ចំពោះរថយន្តដែលនាំចូលពី ប្រទេសចិន។ ចំណែករថយន្តដែលនាំចូលពីតំបន់ អឺរ៉ុប ត្រូវបង់ពន្ធរហូតដល់ ៨០% ខណៈរថយន្តរបស់ ជប៉ុន ត្រូវបង់ពន្ធ ២០% ដោយអនុវត្តតាមកិច្ចព្រមព្រៀងដៃគូពាណិជ្ជកម្មរវាង ជប៉ុន-ថៃ៕