ByteDance បានចេញកម្មវិធីសម្រាប់អ្នកលក់ទំនិញនៅលើ TikTok ដើម្បីជួយសម្រួលដល់ការគ្រប់គ្រងហាងឌីជីថលរបស់ពួកគេ ដែលនេះត្រូវបានគេមើលឃើញថា ជាការចាប់យកឱកាស និងទីផ្សារដ៏ធំសម្បើមដែលខ្លួនកំពុងមានប្រៀបជាងគូប្រជែង។
សារព័ត៌មាន SCMP បានឱ្យដឹងថា កម្មវិធី (App) ដែលត្រូវបានក្រុម TikTok នៅ សិង្ហបុរី អភិវឌ្ឍ បានបង្ហាញខ្លួនកាលពីសប្ដាហ៍មុន ក្នុងគ្រាដែលស្ថាបនិករបស់ ByteDance លោក Zhang Yiming បានទៅកាន់ទីនោះ។
ByteDance ថ្មីៗនេះ បានពង្រីកក្រុមការងាររបស់ខ្លួននៅ សិង្ហបុរី ដើម្បីជួយដល់ការពង្រីកខ្លួនជាសកលរបស់ក្រុមហ៊ុននេះ។
កាលពីខែកុម្ភៈ ពួកគេបានឧទ្ទេសនាម Seller University ដែលជាមជ្ឈមណ្ឌលបណ្ដុះបណ្ដាលមួយ ជួយដល់អ្នកជំនួញ លក់ទំនិញនៅលើ TikTok។ កាលពីរដូវក្ដៅ ក្រុមហ៊ុននេះក៏បានដំណើរការសាកល្បងមុខងារ TikTok Shopping នៅ សហរដ្ឋអាម៉េរិក អង់គ្លេស និង កាណាដា ដែលបានសហការជាមួយ Shopify។
យោងតាមសារព័ត៌មានចិន បច្ចុប្បន្ន កម្មវិធី TikTok Seller កំពុងត្រូវបានប្រើប្រាស់ភាគច្រើនដោយអ្នកជំនួញនៅក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍។ ក្រៅពីប្រទេសចិន បច្ចុប្បន្ន TikTok បានចាប់ផ្ដើមសាកល្បងដំណើរការមុខងារលក់រាយអនឡាញនៅ ឥណ្ឌូនេស៊ី និង អង់គ្លេស កាលពីដើមឆ្នាំ។
តាមការព្យាករឆ្នាំ 2021 របស់ Adobe Digital Economy Index វិស័យពាណិជ្ជកម្មទូទាំងពិភពលោក មានតម្លៃ 4.2 ពាន់លានដុល្លារ៕