យន្តហោះដែលអាចហោះហើរឡើងត្រង់នេះ មានកន្លែងអង្គុយចំនួន 1 និងមានល្បឿន 160 គម/ម៉ោង ហើយអាចហោះបានរយៈចម្ងាយ 160 គីឡូម៉ែត្រ ក្រោយការបញ្ចូលថាមពលពេញ។
ក្រុមហ៊ុន ជប៉ុន Tetra Aviation បានតាំងបង្ហាញផលិតផលពាណិជ្ជកម្មដំបូងរបស់ខ្លួន នៅឯព្រឹត្តិការណ៍តាំងពិព័រណ៍ AirVenture របស់សមាគមយន្តហោះសាកល្បង (EAA) ដែលធ្វើឡើងនៅ Oshkosh រដ្ឋ Wisconsin សហរដ្ឋអាមេរិក ចាប់ពីថ្ងៃទី 26 កក្កដា ដល់ថ្ងៃទី 01 សីហា។ នោះគឺម៉ូដែលយន្តហោះដែលហោះឡើង និងចុះចតត្រង់ ដំណើរការដោយអគ្គិសនី មានឈ្មោះថា Mk5។ ក្រុមហ៊ុននេះសង្ឃឹមថា នឹងអាចប្រគល់ទំនិញដល់អតិថិជន ចាប់ពីឆ្នាំ 2022 តទៅ។
Mk5 គឺជាយន្តហោះមានកៅអីចំនួន 1 គ្រឿង, កង្ហារយោងចំនួន 32 គ្រឿង និងកង្ហាររុញ 1 គ្រឿង។ គ្រោងឆ្អឹងរបស់យន្តហោះនេះ ភាគច្រើនធ្វើអំពីអាលុយមីញ៉ូម រីឯសម្បកខាងក្រៅធ្វើអំពី ប៉ូលីមែរ (polymer) ដែលពង្រឹងដោយសរសៃកាបូនស្រាល និងសរសៃអារ៉ាម (aramid)។
យន្តហោះគំរូ Mk5 បានហោះហើរសាកល្បងនៅ Oshkosh រួចហើយ។ កំណែគំរូនេះ ប្រើប្រាស់អាគុយ 13.5 kWh ហើយដងខ្លួនរបស់វា មានទទឹង 8.62 ម៉ែត្រ បណ្ដោយ 615 ម៉ែត្រ និងកម្ពស់ 2.51 ម៉ែត្រ។ ទម្ងន់ទទេរបស់វាគឺ 488 គីឡូក្រាម ខណៈទម្ងន់ហោះហើរជាអតិបរមាគឺ 567 គីឡូក្រាម ពោលគឺវាអាចដឹកមនុស្សដែលមានទម្ងន់ 79 គីឡូក្រាម ឬស្រាលជាងនេះ។
សម្រាប់កំណែពាណិជ្ជកម្មរបស់ Mk5 ត្រូវបានក្រុមហ៊ុនអះអាងថា នឹងមានសមត្ថភាពខ្ពស់ជាងនេះ ដោយវាអាចដឹកមនុស្សដែលមានទម្ងន់យ៉ាងតិច 91 គីឡូក្រាម ហោះក្នុងល្បឿន 160 គីឡូម៉ែត្រ/ម៉ោង និងហោះបានក្នុងរយៈចម្ងាយ 160 គីឡីម៉ែត្រ បន្ទាប់ពីបានបញ្ចូលអាគុយពេញ។ អំពីសុវត្ថិភាពវិញ Tetra នឹងប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធបញ្ជាការហោះហើរបម្រុងយ៉ាងតិចចំនួន 3 ដែលមានមានលទ្ធភាពបែងចែកអគ្គិសនីទៅឱ្យស្លាបកង្ហារយោងចំនួន 32 គ្រឿង សម្រាប់បង្ការលើបញ្ហាគាំងម៉ាស៊ីន ឬប្រព័ន្ធបញ្ជាការហោះហើរណាមួយលែងដំណើរការ។ ក្នុងករណីចាំបាច់បន្ទាន់ អ្នកបើកបរអាចរំដោះខ្លួនដោយសុវត្ថិភាព តាមរយៈឆត្រយោង។
តាមផែនការ Tetra នឹងដាក់លក់ Mk5 ក្រោមរូបភាពយន្តហោះដែលអាចដំឡើងដោយអតិថិជន។ ម្ចាស់យន្តហោះ អាចបើកបរបាន បើសិនមានប័ណ្ណបើកបរយន្តហោះលក្ខណៈបុគ្គលនៅ សហរដ្ឋអាមេរិក។ យ៉ាងនេះក្ដី តម្លៃរបស់ Mk5 មិនទាន់ត្រូវបានបង្ហើបឱ្យដឹងនៅឡើយ៕