ក្រុមហ៊ុន LVMH របស់កំពូលមហាសេដ្ឋី Bernard Arnault កំពុងគ្រប់គ្រងយីហោចំនួន 75 ក្នុងនោះមាន Louis Vuitton, Christian Dior, TAG Heuer, Hublot, Bvlgari និង Tiffany ។ល។
រំលឹកដល់ Bernard Arnault ដែលជាប្រធាន និងជា CEO របស់ក្រុមហ៊ុន LVMH មនុស្សជាច្រើននឹងគិតដល់ភ្លាម អំពីរូបភាពអ្នកជំនួញដែលមានមហិច្ឆតាខ្ពស់ និងខ្លាំងក្លារបស់ប្រទេសបារាំង។ Bernard Arnault តែងតែស្វែងរកស្ទើរគ្រប់មធ្យោបាយដើម្បីសម្រេចបានគោលដៅ និងមិនខ្លាចក្នុងការបញ្ឈប់បុគ្គលិកជាន់ខ្ពស់របស់ខ្លួន។ លោក Bernard Arnault ក៏ល្បីឈ្មោះថាជា កំពូលអ្នកដើរទិញក្រុមហ៊ុនម៉ូដែលល្បីៗផងដែរ។
Bernard Arnault កើតឆ្នាំ 1949 នៅទីក្រុង Roubaix ប្រទេសបារាំង។ ឪពុករបស់លោកគឺជាអ្នកជំនួញ ហើយតាំងពីតូច Bernard Arnault ចូលចិត្តកិច្ចការធ្វើជំនួញខ្លាំងណាស់។
ក្រោយពីបានបញ្ចប់ការសិក្សានៅសាលា Ecole Polytechnique នៃប្រទេសបារាំង កាលពីឆ្នាំ 1971 លោក Bernard បានទៅតាមឪពុកដើម្បីគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុនសំណង់ស៊ីវិលរបស់គ្រួសារ នៅក្នុងវ័យ 25 ឆ្នាំ។ ក្នុងរយៈពេលខ្លី Bernard បានជួយធ្វើឱ្យក្រុមហ៊ុនរីកចម្រើនយ៉ាងខ្លាំង។ ប៉ុន្តែក្រោយមក លោកក៏បានបញ្ចុះបញ្ចូលឪពុក ក្នុងការលក់ក្រុមហ៊ុននេះ ហើយផ្ដោតទៅលើតែអចលនទ្រព្យ។
ឆ្នាំ 1984 នៅពេលរដ្ឋាភិបាលបារាំង ស្វែងរកអ្នកទិញក្រុមហ៊ុន Boussac (ក្រុមហ៊ុនផលិតខោទឹកនោមក្រដាស និងតម្បាញដែលក្ស័យធន) លោក Bernard ក៏សម្រេចចិត្តទិញភ្លាម ដោយមើលឃើញថា វាជាឱកាសមាស។ Boussac មិនមានតម្លៃប៉ុន្មាននោះទេ ប៉ុន្តែ ប្រការដែលលោក Bernard ចង់បាន នោះគឺក្រុមហ៊ុនច្នៃម៉ូដសម្លៀកបំពាក់ និងគ្រឿងអលង្ការ Christian Dior ដែល Boussac មានភាគហ៊ុននៅក្នុងនោះ។
Bernard ចំណាយប្រាក់ 15 លានដុល្លារអាមេរិក ដើម្បីទិញយកក្រុមហ៊ុនខាងលើ ហើយក៏បញ្ចុះបញ្ចូលក្រុមហ៊ុនហិរញ្ញវត្ថុរបស់ បារាំង Lazard Freres ដើម្បីបានខ្ចីប្រាក់បន្ថែម 80 លានដុល្លារទៀត សម្រាប់ទិញ Boussac និងបង្វែរក្រុមហ៊ុននេះទៅរកមុខជំនួញលំដាប់ប្រណិត។
ក្រោយមក លោកក៏បានប្រើប្រាស់លុយ 400 លានដុល្លារ ដែលបានមកពីការលក់ទ្រព្យរបស់ Boussac រួមនឹងទុនដែលបានមកពី Lazard ដើម្បីអនុវត្តជំហានបន្ទាប់ នោះគឺ ការច្បាមយកមូលបត្ររបស់ LVMH។ Bernard ទិញក្រុមហ៊ុននេះបានដោយជោគជ័យកាលពីឆ្នាំ 1990 ក្នុងគ្រាដែលផ្ទៃក្នុងរបស់ក្រុមហ៊ុននេះ កំពុងបែកបាក់។
ក្រោយទិញបាន លោក Bernard ក៏បានប្រែក្លាយ LVMH ទៅជាយីហោប្រណិត ដោយផលិតផលរបស់ក្រុមហ៊ុន ប្រកប់ដោយភាពច្នៃប្រឌិតខ្ពស់ជាងមុន និងខុសពីរូបភាព «ចាស់ជរា» កាលពី 20 ឆ្នាំមុន។
ក្នុងអំឡុងទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 1990 លោក Bernard បានចំណាយប្រាក់រាប់ពាន់លានដុល្លារ ដើម្បីប្រមូលទិញយីហោសម្លៀកបំពាក់លំដាប់ប្រណិតៗ ដូចជា Fendi, Kenzo និង Thomas Pink, បណ្ដាក្រុមហ៊ុនផលិតនាឡិកា និងគ្រឿងអលង្ការ Chaumet, Zenith និង TAG Heuer រួមនឹងបណ្ដាញលក់រាយ ដូចជា DFS និង Sephora ។ល។
មកដល់បច្ចុប្បន្ន LVMH របស់កំពូលមហាសេដ្ឋី Bernard Arnault បានក្លាយជាក្រុមហ៊ុនលេខ 1 ក្នុងពិភពលោក ដែលផ្គត់ផ្គង់ទំនិញប្រណិត តម្លៃថ្លៃ ដោយមានយីហោចំនួន 75 ដែលប្រតិបត្តិការនៅក្នុងវិស័យភេសជ្ជៈមានអាល់កុល គ្រឿងសម្អាង គ្រឿងក្រអូប សម្លៀកបំពាក់ នាឡិកា គ្រឿងអលង្ការ រួមនឹងវិស័យលក់រាយមួយចំនួន។ល។
ទ្រព្យសម្បត្តិរបស់លោក Bernard Arnault កើនឡើងយ៉ាងឆាប់រហ័ស បើទោះ COVID-19 រាតត្បាតពេញពិភពលោក
យោងតាមស្ថិតិរបស់ Forbes ម្ចាស់ក្រុមហ៊ុន LVMH កំពុងក្ដោបក្ដាប់ទ្រព្យសម្បត្តិចំនួន 199.1 ពាន់លានដុល្លារ និងជាអ្នកមានជាងគេបង្អស់ក្នុងពិភពលោក។ ចំណែកមហាសេដ្ឋី Jeff Bezos ដែលជាស្ថាបនិករបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon បានធ្លាក់មកនៅលេខ 2 ជាមួយនឹងទ្រព្យ 194.6 ពាន់លានដុល្លារ។
ក្នុងបញ្ជីចំណាត់ថ្នាក់មហាសេដ្ឋីពិភពលោក ដែលត្រូវបាន Forbes ចេញផ្សាយកាលពីខែមេសា ឆ្នាំ 2020 ទ្រព្យរបស់លោក Bernard មានត្រឹមតែ 76 ពាន់លានដុល្លារអាមេរិកប៉ុណ្ណោះ។ ដូច្នេះ ក្រោយរយៈពេលជាងមួយឆ្នាំ ទ្រព្យរបស់មហាសេដ្ឋីជនជាតិបារាំងរូបនេះ បានកើនបន្ថែម 123 ពាន់លានដុល្លារ។ ទ្រព្យសម្បត្តិរបស់លោក Bernard ច្រើនជាងជិតទ្វេដង បើធៀបនឹងទ្រព្យរបស់មហាសេដ្ឋីអាមេរិក Warren Buffett ដែលមាន 101.8 ពាន់លានដុល្លារ។ ទ្រព្យរបស់លោក Bernard និងគ្រួសារ គឺបានមកពីភាគហ៊ុននៅក្នុងក្រុមហ៊ុន LVMH។
ក្នុងពាក់កណ្ដាលដើមឆ្នាំ 2021 LVMH រកបានចំណូល 33.9 ពាន់លានដុល្លារ កើន 56% ធៀបនឹងដំណាក់កាលដូចគ្នាកាលពីឆ្នាំ 2020។ កំណើននៃប្រាក់ចំណូលនេះ ភាគច្រើនបានមកពីផលិតផលសម្លៀកបំពាក់ និងផលិតផលធ្វើអំពីស្បែកសត្វ។
ថ្មីៗនេះ LVMH ក៏បានប្រកាសអំពីការទិញភាគហ៊ុនចំនួន 60% របស់ Off-White ដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយ Virgil Abloh។ Virgil Abloh គឺជាអ្នកទទួលខុសត្រូវក្នុងការរចនាម៉ូដសម្លៀកបំពាក់បុរសប្រចាំក្រុមហ៊ុន Louis Vuitton៕