របាយការណ៍របស់ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចបានបង្ហាញថា វិស័យសេវាកម្មនឹងបន្តកំណើនល្អប្រសើរក្នុងរង្វង់ 7ភាគរយសម្រាប់ឆ្នាំ2018នេះ និងឆ្នាំ2019ខាងមុខ។ នេះបើយោងតាមការព្យាកររបស់ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ។ យោងតាមឯកសារសមិទ្ធកម្ម និងទស្សនវិស័យរបស់អគ្គនាយកដ្ឋានគោលនយោបាយនៃក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុបានបង្ហាញឱ្យដឹងថា៖ វិស័យសេវាកម្មត្រូវបានព្យាករថាទោះជាសម្រេចបានកំណើនល្អប្រសើរក្តី ក៏វិស័យនេះនឹងមានការថមថយចុះបន្តិចបន្តួចធៀបទៅនឹងឆ្នាំ2017 ដែលស្ថិតក្នុងរង្វង់តម្លៃប៉ាន់ស្មានប្រមាណ 7,1ភាគរយ។
នៅក្នុងផ្នែកសេវាកម្ម វិស័យសំខាន់ៗទាំង3 រួមមាន វិស័យទេសចរណ៍ ការលក់ដុំ-លក់រាយ ការដឹកជញ្ជូន និងទូរគមនាគមន៍ រួមជាមួយវិស័យអចលនទ្រព្យ ត្រូវបានរំពឹងទុកក្នុងកំណើនល្អប្រសើរ ក្នុងនោះវិស័យទេសចរណ៍នឹងបន្តងើបឡើង ក្នុងអត្រាកំណើន 4.5ភាគរយក្នុងឆ្នាំ2018 ហើយនឹងបន្តងើបឡើងកាន់តែល្អថែមទៀតក្នុងរង្វង់ 4.7ភាគរយក្នុងឆ្នាំ2019 ដោយសារកំណើនខ្ពស់នៃចំនួនភ្ញៀវទេសចរអន្តរជាតិ ជាពិសេសទេសចរណ៍នៅក្នុងតំបន់អាស៊ី រួមជាមួយការខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល ការលើកទឹកចិត្តជំរុញឱ្យមានការបើកជើងហោះហើរត្រង់ និងការដាក់ចេញនូវគោលនយោបាយនានា។
លោកបណ្ឌិត ចាប សុថារិទ្ធ អ្នកស្រាវជ្រាវជាន់ខ្ពស់ និងជាក្រុមប្រឹក្សាភិបាលនៃវិទ្យាស្ថានសហប្រតិបត្តិការអន្តរជាតិ និងសន្តិភាព(CICP)បានបញ្ជាក់ប្រាប់តាមទូរស័ព្ទថា៖ ជាការពិតណាស់វិស័យសេវាកម្មនេះពិតជាបានជួយដល់ការរីកចម្រើនដល់សេដ្ឋកិច្ចជាតិមែន។ គិតចាំពីឆ្នាំ2009 រហូតដល់ឆ្នាំ2012 វិស័យសេវាកម្មតែងតែមានការកើនឡើងជានិច្ច។ លោកបានបន្តថា អនុវិស័យនៃវិស័យសេវាកម្ម វិស័យទេសចរណ៏ដែលរួមមានដូចជាសេវាកម្មសណ្ឋាគារ ភោជនីយដ្ឋាន សេវាកម្មដឹកជញ្ជូនជាដើម រួមជាមួយនឹងធនាគារ ដែលសុទ្ធតែផ្តល់ប្រាក់ចំណូលដោយផ្ទាល់ចូលក្នុងកញ្ចប់ថវិកាជាតិ។
តែទោះជាយ៉ាងណា ការធ្វើពិពិធកម្មផលិតផល និងគោលដៅទេសចរណ៍ ព្រមទាំងការទាក់ទាញភ្ញៀវ នៅតែជាការចាំបាច់ និងបន្ទាន់ ដើម្បីសំដៅធានាចីរភាពកំណើននៃវិស័យនេះ ក្នុងការបន្តតួនាទីជាជន្ទល់សំខាន់មួយសម្រាប់ទ្រទ្រង់សេដ្ឋកិច្ចជាតិ។
ឯកសារដដែលបានបន្តថា ចំណែកវិស័យលក់ដុំ-រាយត្រូវបានព្យាករថា នឹងមានកំណើនរឹងមាំក្នុងអត្រា 7,2ភាគរយក្នុងឆ្នាំ2018 និង 7,3ភាគរយនៅក្នុងឆ្នាំ2019 ដែលកំណើននេះ នឹងឡើងខ្ពស់ជាងឆ្នាំ2017 ដែលមានត្រឹម 6,9ភាគរយ។ ជាក់ស្តែងនៅក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានឆ្នាំមកនេះ ការប្រើប្រាស់ទំនិញក្នុងស្រុកត្រូវបានវាយតម្លៃថា មានសម្ទុះខ្លាំង ហើយនិន្នាការនេះ នឹងនៅតែបន្តទៅមុខទៀត ព្រោះបច្ចុប្បន្នប្រជាជនមានប្រាក់ចំណូលមធ្យមបានកើនឡើង ដែលបានផ្លាស់ប្តូរឥរិយាបថក្នុងការចាយវាយមានច្រើនជាងមុនទៀតផង។
ដោយឡែកវិស័យអចលនទ្រព្យត្រូវបានរំពឹងថា នឹងនៅតែមានកំណើនតិចតួចក្នុងរង្វង់ 8.5ភាគរយ ក្នុងឆ្នាំ2018 និងឆ្នាំ2019 គឺមានការធ្លាក់ចុះបន្តិចបន្តួចបើប្រៀបធៀបទៅឆ្នាំ2017។ ចំណែកវិស័យការដឹកជញ្ជូន និងទូរគមនាគមន៍ក៏ត្រូវបានរំពឹងថា នឹងនៅបន្តមានកំណើនរឹងមាំក្នុងរង្វង់ 7.3ភាគរយក្នុងឆ្នាំ2018 និង7.5ភាគរយនៅក្នុងឆ្នាំ2019បើប្រៀបធៀបទៅឆ្នាំ2017 ដែលស្ថិតក្នុងអត្រាកំណើន 9.2ភាគរយ។ ចំណែកវិស័យដឹកជញ្ជូននឹងបន្តកំណើន ហើយកំណើននៃវិស័យនេះ នឹងត្រូវជំរុញដោយគម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ ដូចជា ការបើកផ្លូវរថភ្លើងថ្មី (ភ្នំពេញ-ប៉ោយប៉ែត) ការពង្រីកព្រលានយន្តហោះ និងកំពង់ផែនានា ព្រមទាំងការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនៃប្រព័ន្ធឡូជីស្ទិក ដែលនឹងជួយប៉ះប៉ូវដល់កំណើនយឺតនៃការនាំចេញផលិតផលនានាផងដែរ។
តាមរយៈធនាគារអភិវឌ្ឍន៍អាស៊ី (ADB)បានឱ្យដឹងថា កម្ពុជាជាប្រទេសមួយដែលគេបានស្រាវជ្រាវឃើញថា៖ វិស័យសេវាកម្មបានជួយបង្កើនប្រាក់ចំណូលប្រមាណជា 40ភាគរយនៃផលិតផលក្នុងស្រុកសរុប GDP កាលពីឆ្នាំ2013។
ធនាគារ ADB បានឱ្យដឹងទៀតថា គ្រាន់តែសេវាដឹកជញ្ជូន និងទេសចរណ៍បានបង្កើតការងារដល់ប្រជាជនបានជាង 1លាន 8សែននាក់ក្នុងឆ្នាំ2012 ឬស្មើនឹងជាង 22ភាគរយនៃចំនួននិយោជិតទាំងអស់ក្នុងប្រទេស។ ក្នុងឆ្នាំ2013 ចំនួនអ្នកធ្វើការក្នុងវិស័យសេវាកម្មបានកើនរហូតដល់ 1លាន9សែននាក់។ គេក៏រំពឹងថា នៅឆ្នាំ2023 និយោជិតដែលបម្រើការងារសេវាកម្មនឹងមានចំនូន 2លាន 6សែននាក់។
លោកបណ្ឌិត ចាប សុថារិទ្ធ បានគូសបញ្ជាក់ថា៖ “មកដល់បច្ចុប្បន្នវិស័យសេវាកម្មបានផ្តល់ប្រាក់ចំណូលដោយផ្ទាល់ចូលក្នុងកញ្ចប់ថវិកាជាតិប្រមាណ 50%ដែលជាចំណែកមួយដ៏ធំក្នុងការរួមចំណែកដល់ការជំរុញដល់កំណើនសេដ្ឋកិច្ចជាតិ”៕